Team Up & RUN! 2016

Team Up & RUN! 2016

Team Up & RUN! 2016

Rezultate TEAM UP & RUN 2016

rezultate-finale-tur2016

 

Cand: Sambata 19 noiembrie 2016

Unde: Parcarea si terasele exterioare ale Iulius Mall, Sala de fitness World Class

(Daca vrei sa ajungi direct la formularul de inscriere atunci o poti face apasand aici).

1. Concept

Ai prieteni de care esti nedespartit, care-ti sunt intotdeauna aproape la bine si la greu si impreuna cu care stii ca poti trece peste orice obstacol? Vrei sa-ti construiesti asemenea prieteni? Sunteti o echipa de colegi de serviciu care functioneaza “ca unsa”? Sunteti membrii aceleasi familii si va ajutati intotdeauna unul pe celalalt? Haideti sa va puneti fortele si determinarea la incercare!

Pentru sfarsitul acestui an Alergotura va propune un concept organizat in premiera in Timisoara in acest format, care nu doar ca imbina probe de alergare cu cele de conditie fizica si abilitati sportive dar adauga si un element care cere stapanire de sine si determinare, un eveniment dinamic prin care punem in lumina una din valorile indispensabile succesului: Echipa!

Va invitam deci sa participati, impreuna cu prietenii, colegii de serviciu sau familia la o surprinzatoare sesiune de team-building.

Una dintre valorile Alergotura este Echipa și de aceea ne-am propus ca acest eveniment să fie unul în care se aleargă în echipă, sunt premiate doar echipele și nu sunt acordate premii individuale. La eveniment pot participa toți iubitorii de miscare care au împlinit 18 ani și formează o echipă de 3 persoane, indiferent de gen.

2. Informaţii cu titlu general

Cele doua curse ale evenimentului vor avea loc sambata 19 noiembrie 2016 in parcarea si pe terasele exterioare ale Iulius Mall (inclusiv cateva segmente pe care probabil nu le-ati parcurs niciodata pana acum si care va vor oferi o vedere frumoasa asupra orasului dar va vor si testa determinarea de a continua – detalii la pct. 3) precum si in sala de fitness World Class, unde va trebui sa efectuati o serie de exercitii fizice care sa-i multumeasca pe arbitri, astfel incat sa va permita sa puteti continua cursa.

Cursele sunt gandite pentru a pune la incercare viteza, concentrarea si coeziunea fiecarei echipe, fiind o buna oportunitate de a consolida prietenii vechi sau de a crea unele noi. Concursul in sine este conceput ca o ocazie pentru ca echipele să își testeze limitele și să se sudeze.

Sunt disponibile locuri pentru 150 de echipe (total pentru ambele curse) de cate 3 persoane majore; echipele pot fi alcatuite din persoane de acelasi sex sau pot fi mixte. Distributia locurilor se va face pe principiul „prima echipa venita – prima servita”.

TeamUp & Run este un eveniment sportiv de masa care promoveaza adoptarea unui stil de viata sanatos prin miscare, si care este denumit in continuare Evenimentul.

Evenimentul este organizat de Clubul Sportiv Asociatia Alergotura in parteneriat cu Iulius Mall si World Class si alti sponsori, asociatii si persoane juridice sau persoane fizice care isi aduc aportul sub forma de voluntariat sau contracost.

Toate informatiile despre cursele disponibile, orarul de desfasurare, etc. sunt publicate pe site-ul evenimentului; eventualele modificări survenite in privinta traseelor, curselor sau orarului vor fi comunicate pe site si pe pagina de Facebook dedicata evenimentului.

3. Detalierea curselor si a traseului

 

traseu

Evenimentul va cuprinde doua curse cronometrate cu cip, desfasurate succesiv pe acelasi traseu cu lungimea de 2.5 km, care contine urmatoarele segmente:

Tronson Descriere Cuvantul cheie
A Alergare in parcarea si pe terasele exterioare ale Iulius Mall cu urcare pe scari pina la sala World Class (1.5 km) VITEZA
B Intrare in incinta World Class si efectuarea de probe FITNESS
C Alergare pe o zona cu pietris de granulatie mare pe acoperisul Iulius Mall, coborare pe scarile interioare pina in parcarea portocalie, urcare la inaltime pe scarile exterioare (podea din plasa metalica prin care se vede „abisul”), mers pana la punctul de control, coborare si alergare prin parcare spre linia de sosire (1 km) STAPANIRE DE SINE

NB: Tronsonul C nu este recomandat persoanelor cu rau de inaltime!

Cursa “STAFETA” va testa abilitatile componentilor echipei pe cele trei tronsoane; fiecare membru al echipei isi poate alege tronsonul care ii pune cel mai bine in valoare calitatile si preda stafeta (cipul de concurs) la finalizarea tronsonului respectiv urmatorului coleg din echipa sa.

Cursa “IMPREUNA” va testa coeziunea echipei, care va trebui sa parcurga impreuna intregul traseu si sa ajunga la linia de sosire in acelasi timp; distanta maxima dintre oricare doi membri ai echipei la orice moment nu poate fi mai mare de 5 metri, iar viteza echipei e determinata de viteza celui mai lent membru al sau.

Ambele curse vor avea doua etape:

Calificarea – fiecare echipa va parcurge traseul urmand ca cele mai bune echipe sa intre in finala. Numarul echipelor finaliste se va anunta dupa terminarea inscrierilor dar va fi de minim 4 pentru fiecare categorie (masculin, feminin, mixt).

Finala – echipele calificate in finala vor mai parcurge odata traseul, urmand ca podiumul sa fie decis de timpul obtinut in finala.

Pentru fiecare cursa, startul se va da in serii; programarea acestora va fi anuntata pe site dupa finalizarea inscrierilor (15 noiembrie).

O echipa poate alege o singura cursa. In functie de numarul de echipe inscrise organizatorii isi rezerva dreptul de a accepta participarea echipelor la ambele curse.

4. Programul Evenimentului

09:00 Sedinta tehnica si incalzirea
09:30 Start Calificari Cursa “Stafeta”
10:30 Incheierea Calificarilor Cursa “Stafeta”
10:30 Start Calificari Cursa “Impreuna”
11:30 Incheierea Calificarilor  Cursa “Impreuna”
11:45 Start Finala Cursa “Stafeta” 
12:15 Start Finala Cursa “Impreuna”
13:00 Festivitate premiere
13:30 Inchiderea evenimentului

Orarul este estimativ si poate suferi modificari. Startul in calificari se va da in ordinea numerelor de pe tricou. Pentru detalii asupra numerelor va rugam accesati pagina de confirmare a inscrierilor.

5. Inscrierea

Pasul I: inscrierea online

Inscrierea se va face online pana in data de 15.11.2016 ora 23:59 sau la epuizarea numarului total de 150 de echipe. NU vor fi acceptate inscrieri la locul desfasurarii evenimentului, inainte de concurs.

Inscrierea are ca scop rezervarea unui numar de concurs pentru membrii unei echipe si se face pe principiul “prima echipa venita – prima echipa servita”.

Numerele de concurs sunt limitate pentru fiecare proba, dupa cum urmeaza:

  • Cursa 1: 75 echipe
  • Cursa 2: 75 echipe

In functie de dinamica inscrierilor organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica numarul de echipe alocate fiecarei curse.

Odata inscrierea facuta, numele si componenta echipei vor fi publicate pe site-ul https://old.alergotura.ro

Pasul II: achitarea taxei de participare

Participarea la acest eveniment se face pe baza demonstrarii achitarii unei taxe de participare. Tarifele de mai jos reprezinta totalurile pentru o echipa:

Pachete pentru persoane fizice:

Tarif
Echipe de prieteni (exclus firme) TEAM FRIENDS 3 x 50 = 150 RON
Echipe de familie (rude de gradul 1) TEAM FAMILY 3 x 40 = 120 RON

 

Pachete pentru companii:

Denumire pachet Tarif
Pachet firma TEAM 1 (intre 1 si 4 echipe) 210 lei/echipa
Pachet firme TEAM 5: 1000 lei total
Pachet firme TEAM 10: 1890 lei total
Pachet TEAM EXTRA (doar cu pachete TEAM 5 si TEAM 10) 200 lei/echipa

(Exemplu de calcul pt 2 echipe: 2xTEAM 1 = 420 lei; Exemplu de calcul pt 7 echipe: 1xTEAM 5 +2xTEAM EXTRA = 1400 lei; Exemplu de calcul pentru 13 echipe: 1xTEAM 10 +3xTEAM EXTRA = 2490 lei)

Achitarea taxei de participare (informatii relevante doar pentru persoanele fizice; companiile sunt rugate sa ne contacteze prin e-mail: mail@alergotura.ro ):

  • direct de pe magazinul nostru online selectand pachetele (TEAM FRIENDS sau TEAM FAMILY) si facand plata cu cardul;
  • in termen de 3 zile de la inscriere prin depunere cash sau transfer bancar in contul Alergotura de mai jos, mentionand la detaliile de plata: „Participare TUR 2016, Cursa (1 sau 2) – Nume echipa

RO45.BACX.0000.0007.9166.2000 al CS Asociatia Alergotura deschis la Unicredit Bank,  CIF 30549630

6. Pachetul de concurs (kitul de participare)

Pachetul de concurs contine:

  • numarul de concurs;
  • tricoul oficial al evenimentului;
  • caciula fleece;
  • acces la punctul de alimentare si hidratare
  • asistenta medicala
  • cronometrare cu cip (un cip per echipa)
  • medalia de finisher colectionabila (concept inedit, medaliile fac parte dintr-un intreg)
  • acces la fotografiile din cadrul evenimentului
  • alte materiale promotionale

7. Ridicarea pachetului si a numarului de concurs

Se va face vineri 18 noiembrie 2016 de la receptia World Class, in intervalul orar 18:00 – 20:00. Pentru cei care nu pot ajunge in acest interval vom asigura ridicarea kitului in ziua cursei incepand de la ora 9:00. 

Inmanarea pachetului si a numarului de concurs e conditionata de prezentarea Cartii de Identitate a unuia dintre membrii echipei si predarea Declaratiei pe proprie raspundere semnata de toti membrii echipei.

8. Premii

In cadrul evenimentului vor fi premiate pentru fiecare cursa primele trei echipe care trec linia de sosire, pe categorii (feminin, masculin si mixt), la Open (fara categorii de varsta).

9. Reguli pentru sectiunea aflata la inaltime – tronsonul C

Pentru ambele curse, dat fiind ca acestea includ o sectiune desfasurata la inaltime, care solicita concentrare si stapinire de sine, si care poate pune probleme persoanelor cu rau de inaltime, toti participantii trebuie sa fie majori la data desfasurarii Evenimentului.

Exista doua conditii puse de Departamentului Tehnic al Iulius Mall, din motive de siguranta:

– pe portiunea de plasa metalica ESTE INTERZISA alergarea. Concurentii vor MERGE (poate fi si mers rapid, dar nu alergare) pana la arbitrul aflat la Punctul de Control de la capatul de sus al tronsonului si se vor intoarce tot in mers pana la iesirea de pe aceasta sectiune de plasa metalica. Concurentii care vor alerga pe aceasta sectiune vor fi descalificati.

– tot din motive de siguranta, organizatorii vor limita la 20 numarul persoanelor care se afla pe structura metalica la un moment dat. De aceea, la decizia organizatorilor, concurentii trebuie sa astepte sa li se permita accesul pe acel tronson, daca va fi cazul. Timpul de asteptare va fi scazut din timpul total al echipei. Organizatorii vor face toate eforturile de a calcula intervalele de start in asa fel incat sa nu fie cazul ca aceasta sa se intample.

10. Diverse

 

Modificari in componenta echipei

Orice modificare in componenta echipei dupa validarea acesteia de catre organizatori se face prin anuntarea organizatorilor pe adresa de e-mail mail@alergotura.ro , modificarea putand fi subiect de taxe aditionale, in cazul in care conditiile initiale de taxa nu mai sunt indeplinite (membrii de familie, etc). Modificarile se pot face pana in data de 19.11.2016 ora 8:30.

Renuntarea participarii la Eveniment

Echipele pot renunta pana la data de 13.11.2016 la rezervarea / inscrirerea on-line cat si la numarul de concurs prin contactarea directa a organizatorilor pe adresa de e-mail mail@alergotura.ro.

Daca echipa care renunta prezinta o echipa inlocuitoare acestea isi pot transfera dreptul de participare, dupa validarea din partea organizatorilor, fara nicio taxa suplimentara. Daca echipa care renunta nu aduce o echipa inlocuitoare se va percepe o taxa de 50 lei.

Incepand cu 14.11.2016 in cazul renuntarii fara echipa inlocuitoare taxa de participare nu se returneaza.

Echipament obligatoriu

  • incaltaminte sport adecvata alergarii pe asfalt.
  • pentru accesul la World Class, este obligatorie o pereche de incaltaminte curata de sala, care poate fi depozitata la World Class inainte de Start sau, in cazul Cursei “Impreuna” echipa poate opta sa intre in sala in sosete, lasand incaltamintea in hol si preluand-o la terminarea probei de pe tronsonul B.
  • Toti membrii echipei vor avea acces la un dulap in care isi pot depozita incaltamintea de sala si un minim de lucruri personale de care au nevoie. Este necesara prezentarea unui act de identitate pentru primirea cheii. Dupa cursa, World Class va pune la dispozitie posibilitatea de a face dus si de a va schimba in vestiarele salii, precum si acces la sauna dupa incheierea concursului.
  • numar de concurs, care va fi ridicat de la organizator. Numarul va trebui purtat la vedere de catre toti membrii echipei, pe piept sau in partea din fata fara a fi deteriorat sau modificat.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a interzice participarea sportivilor care nu indeplinesc conditiile de echipare.

Oprirea, retragerea din cursa, penalizari, descalificări

Organizatorul isi rezerva dreptul de a opri un participant in urmatoarele cazuri:

  • s-a accidentat dupa start
  • starea fizica nu-i mai permite continuarea cursei

Orice participant care nu mai poate sau nu mai vrea sa continue cursa, indiferent de motiv, trebuie sa-i informeze pe organizatori imediat, la start, la punctele de control, sau la sosire.

Urmatoarele situatii pot conduce la descalificare:

  • Alergarea pe portiunea de plasa metalica
  • Lipsa unui obiect din echipamentul obligatoriu
  • Ratarea unui punct de control sau neparcurgerea intregului traseu
  • Nerespectarea regulilor competitiei din prezentul regulament
  • Comportament nesportiv fata de alti participanti, oficiali, public, alte persoane
  • Modificarea sau schimbarea numerelor de concurs
  • Modificarea componentei echipei, nevalidata de organizator
  • Participarea la o cursa diferita decat cea la care a fost validata inscrierea

Drepturi de autor

Prin inscrierea in competitie participantii vor autoriza organizatorii inclusiv partenerii acestora sa foloseasca si sa reproduca orice material continand imagini din cadrul Evenimentului care includ participanţii, in scopul de a promova miscarea.

Modificari

Organizatorul isi rezerva dreptul de a completa si modifica acest regulament fara a notifica in prealabil participantii. Daca apar modificari semnificative ale regulamentului, acestea vor fi afisate vizibil pe site-ul evenimentului si/sau pe pagina de Facebook a evenimentului

facebook
vimeo