Cum am găsit Alergotura în inima Londrei

Cum am găsit Alergotura în inima Londrei

Cum am găsit Alergotura în inima Londrei

În mod cert suntem înconjurați de simboluri, logo-uri, slogane, adică toate acele elemente grafice folosite la identificarea unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. Astfel, de fiecare dată când vedem un logo, automat în mintea noastră se creează o conexiune: știm cui îi aparține și ce loc ocupă acel produs, acea organizație etc., în viața noastră.

Într-o scurtă deplasare la Londra, Cătălin a avut plăcuta surpriză de a găsi un logo foarte cunoscut nouă. Deși nu identice, Alergotura s-a recunoscut în urmele de tălpi lăsate pe un poster. Să înțelegem că Londra vrea Alergotura? Suntem convinși că un maraton organizat de noi în capitala Regatului Unit ar aduna o sumedenie de „tălpițe”.

Deși vizita a avut un alt scop (Cătălin a pornit pe urmele lui Tony Robbins și Richard Branson) suntem încântați de faptul că Alergotura există, chiar și la nivel subliminal, pe retina londonezilor.

Cum am găsit Alergotura în inima Londrei

Cum am găsit Alergotura în inima Londrei

Cum am găsit Alergotura în inima Londrei

Cum am găsit Alergotura în inima Londrei

Cum am găsit Alergotura în inima Londrei

Restul pozelor pe pagina de Facebook a Alergoturei.

facebook
vimeo