În mod cert suntem înconjurați de simboluri, logo-uri, slogane, adică toate acele elemente grafice folosite la identificarea unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. Astfel, de fiecare dată când vedem un logo, automat în mintea noastră se creează o conexiune: știm cui îi aparține și ce loc ocupă acel produs, acea organizație etc., în viața noastră.
Într-o scurtă deplasare la Londra, Cătălin a avut plăcuta surpriză de a găsi un logo foarte cunoscut nouă. Deși nu identice, Alergotura s-a recunoscut în urmele de tălpi lăsate pe un poster. Să înțelegem că Londra vrea Alergotura? Suntem convinși că un maraton organizat de noi în capitala Regatului Unit ar aduna o sumedenie de „tălpițe”.
Deși vizita a avut un alt scop (Cătălin a pornit pe urmele lui Tony Robbins și Richard Branson) suntem încântați de faptul că Alergotura există, chiar și la nivel subliminal, pe retina londonezilor.
Restul pozelor pe pagina de Facebook a Alergoturei.